evim şahane başvuru

Evim Şahane Başvuru Koşulları İle Başvuru Forumu

Posted on: Aralık 8, 2012

evim-sahane
Bu dekorasyon çalışmaları sonucunda tam da istediğimiz sonuca varamayabiliriz. Renk seçimleri, oda yapısına uygun mobilya seçimi, odanın bulunduğu konum, benimsediğiniz tarz belki yanlış sonuçlara yol açmaktadır. Yine de zevklerimizi göz ardı etmeden, en doğru sonuç için çabalar dururuz. Eğer hala istediğiniz sonuca ulaşamıyorsanız, bugün size Evim Şahane isimli programdan bahsetmek istiyorum. Evim Şahane programı, ev dekorasyonu üzerinde duran ve hafta içleri hergün, farklı bir ailenin beğenmediği bir odasını baştan aşağıya yenileyen formata sahiptir. Bu yenileme çalışmaları tam tamına üç gün içerisinde tamamlanmakta ve yenilenen oda Kanal D tarafından aileye hediye edilmektedir. Hafta içleri hergün, saat 14.15′ ten itibaren Kanal D ekranlarında Evim Şahene programını izleyebilir ve takip edebilirsiniz. Siz de o, şanslı aileler arasında yer almak için Evim Şahane başvuru formunu doldurabilirsiniz.

Evim Şahane başvuru formunu doldurmadan önce eminim aklınıza birçok soru takılacaktır. Acaba başvurma ücretli mi ya da yenilenen oda için herhangi bir ücret ödüyor muyuz? Bu konuda emin bir şekilde size hayır cevabını verebilirim. Ne başvurmak ücretli, ne de yenilenen oda için herhangi bir ücret talep edilmiyor. Anlıyacağınız dekore edilen oda, Kanal D Evim Şahane tarafından sizlere hediye ediliyor.

Peki Evim Şahane katılım şartları nelerdir? Herhangi bir katılım şartı bulunmamaktadır. Şuan, sadece İstanbul içerisinden gelen başvuruları değerlendirmekteler. Bunun sebebi de gerekli alt yapının henüz başka şehirlere açılmak için uygun olmamasından kaynaklanmaktadır. Eğer İstanbul’da ikamet ediyorsaz ve beğenmediğiniz odanızın yenilenmesini istiyorsanız Evim Şahane başvuru formunu,hemen doldurmaya başlıyabilirsiniz. Kişisel bilgilerinizi ve eviniz ile olan bilgileri, formu doldururken eksiksiz ve doğru tamamlamaya önem gösterin. Bu şansınızı daha da arttıracaktır.

Evim şahane programı için tıkla

91 Yanıt to "Evim Şahane Başvuru Koşulları İle Başvuru Forumu"

KASTAMONUYA bekliyorum lütfennnnnnnn

:) evim şahane yayınlanmaya başladığından itibaren zevle seyrediyorum….Artık sıranın bana geldiğini hisederek yazıyoruum,,çoook renkli bir insanım,,misafirlerimiz bize geldiğinde zamanlarını evi incelemekle geçiriyooorlar,,ÇOOOKmu MERAK ETTİNİZ,HADİİ OZAMAAAAN ,,,mütavazı evime , salonumu veya mutfağımı yenilememe yardımcı olmanız içiiin sizleri bekliyoruuuuum..eminim sizede değişik gelecektir::)))) HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUUUN,,,,SEVGİLERİMLEEEE:::))) B. ÇEKMECE

tv de devamlı tıtızlıkle ızlıyorum cok guzel hızmet verıyorsunuz ekıbınızle sy mimarımiz MANISA ya gelme olanagınız varsa lutfen kapımı calın yatak odası ve salon takımına ıhtıyacım var tugrul eren o5323266400 tşkrler

Merhaba sizlere,bende bas vurmak icin istedim ama biz cok uzakta yiz ,yane ben kosvaliyil,bezi bir yardimci ciksin aradik kosovada ,ama hic kimse yardim etmedi ki evimizi sahane etsin .ksovada cok zor yahat ,cok pahali yasamak ,ondan sizden yardim istemekle basvurmak cin istedim .Eyer kosovaya bu sahane programiniz gostrerireseniz ,belki ondan sonra buradada ihtiyacli insanlara yardim gimi evimizi sahane edersiniz.Biz tyrk ailisi yiz ,ama hiq bir yardim bugune kadar almadik hic kimseden.Selamlarve sevgiler .

selim bey izmit’e de gelinnn lütfen… izmit-istanbul dediğiniz nedir ki? country tarzı evimizin mutfagının size ve pozitif enerjinize ihtiyacı varrr:))) programınızı zevkle seyrediyoruz ama sizi misafir etmeyi de çok isteriz… sevgiler saygılar…

ya selim bey ben iki kere baş vurdum ama hala bi yanıt yok niye hep zenginlere gidiyosunuz onların zaten var yaterince biraz bize yardımcı olun ya durumu olmayana yok yani bunu anlıyoruz artık size kalmış vicdanınıza bırakıyoruz

Selim bey biliyorum bna cvp vermicenizi ama sansimi dnemek isterim maddi sikintm cok annem akciger kanseri teshisi kondu tek arzusu mutfak evim cok kcuk ama onu mutlu edecegnizdn eminim…insallah bkarsiniz

Mrb Ben esengul adanadan yaziyorum nasilsiniz?programinizi kacirmadan izliyorum harikasiniz mukemmel tam anlamiyla pratik ve azimli profosyonel calismak herkesin harci degildir takdir ediyorum…sizden ricam Benim kimsem yok ve ayaklarim uzerinde durmaya calisiyorum kendime ait guzellik salonum olsun istiyorum AMA maddi acidan ancak kizimla idare edebiliyoruz Bu hayalimi gerceklestirirseniz olur boyu duaciniz olurum.05335742285 Kolay gelsin isinizde basarilar…..

selim bey harika işler yapıyorsunuz bende kızıma süpriz yapmak istiyorum evlenirken maddi durumum yoktu oda içimde uktedir .bir şansım olabilirmi bilmiyorum denemek isterim saygılarımla

Basindan beri programinizi begeniyle izliyorum .Ev dekorasyonu konusunda cok basarilisiniz , sansli ailelerden biride ben olurum
inssallah….

merhabalar selim bey bilyorum istanbul dışına cıkmıyorsunuz ama belki bir ihtimal ola bilir benim annem 5 yasında konusma ve duyma yeneteyini kaybetmiş işitme ve konusma engelli ve rabbim bir yeteneyini almıs baska bir yetenek vermiş cok titiz becerikli zeki en cok sevdigi yer mutfagı ve onun için sizden anneme süpriz yapmak isdiyorum ve inanıyorum ki sesimi duycaksınız ve yanıt verceksiniz lütfen annemin tek zamn harcadıgı mutfagını yenilermisniz …

Selim bey sizi Samsuna bekliyoruz lütfen gelin

merhaba ben samsundan yazıyorum evim şahane programını sürekli izliyor ve çok beğeniyorum.bende salonumu yaptıırmak isterdim umarım okur ve yazıma cevap veririsiniz sayılar.:)))

merhaba selim bey..7 yıldır istanbuldayım ve mutfağımı yeniletmek istyorum sizden yardım bekliyorum şimdiden çok teşekür ederim.

selim bey biliyorum ricam çok gelecek size ya mutfak yada banyo için sizden yardım bekliyorum,çok teşekür edrim

programınızı sürekli izliyorum her izlediğimde güzel evleri görünce çok imreniyorum hemde oturduğum alana bakınca çok üzülüyorum inanın size çok ihtiyacım aslında ama kayıt olmam için binanın dışının resmi gerekiyo resmi çekecek telefonum yok neyse hayırlısı olsun kısmet belki birgün bu msalıma cevap verirsiniz inşallah

mrb selim bey sultangazide oturuyorum lütfen gelin bekliyorum :)

mrb selim bey ben avcılarda otoruyorum lütfen gelin bekliyorum,rica ediyorum.

ben filiz Çetinkaya ben karabükte oturuyorum ben mutfağımı y enilemek için başvurdum ama bir cvp gelmedi ne olur selim bey gerçekten yardımınıza çok ihtiyacım var ben mutfağımda bir facia yaşadım ama onun korkusunu atlatamadım selim bey benim iki yaşında oğlumu elektirik çarptı yoğun bakımda kaldı allah onu bize bağışladı ama mutfağıma her girdiğimde korkuyla giriyorum selim bey pisikolejim bozuldu artık mutfağıma girmek içimden bile gelmiyor artık yaptırmayada imkanım yok sürekli hastanelerdeyiz zaten bu senede bir yaşında oğlum var o hasta benim evim çok kötü selim bey çocuklarım sürekli hasta oluyor yerler beton evim sobalı ısıtmak çok zor selim bey üç çocuk annesiyim onların masrafını bile zor karşılıyorum eşimin sabit bir işi yok sigortayı bile zor karşılıyor selim bey ne olur yardımcı olun benim artık mutfaktan dolayı pisikolejim çok bozuldu bana yardımcı olursanız bir ömür boyu duacınız olurum selim bey sizi ve ekibinizi çok seviyoruz selim bey beş yaşında oğlum var programızı oda izliyor annecim bizim evimize niye gelmiyor o ustalar diyor bizim evimizde güzel değil onun içinmi gelmiyor diyor ben bir şey diyemiyorum onlar odaları olsun istiyor selim bey kendilerince haklılarda ama maddiyat el vermiyor yaptırmaya selim bey 05387861147 numaram ne olur banada yardımcı olun selim bey………………….

merhaba selım bey ev sahibi olmamız sart mı kıracıların evine de gelıyormusunuz cevap verırsenız sevinirım

VANLIYIZ LÜTFEN VANADA GELİN

MRB SELİM BEY BEN ADANA’DAN YAZIYORUM UMARIM IYISINIZDIR…CALIŞMALARINIZI BUYUK HEYCANLA IZLIYORUM… SIZDEN RICAM 4 YASINDA KIZIM VAR VE AYAKLARI UZERINDE DURAN BIR BAYANIM TEK HAYALİM GUZELLIK SALONU ACMAK AMA BUNUN ICIN GUCUM YOK YARDIMCI OLURSANIZ BENIM VE KIZIMIN HAYATI GELECEGI ICIN GERCEKLEŞTIRMIŞ OLURSUNUZ…. BU DUNYADA TUTUTANACAK ALLAHTAN BASKA KIMSEMIZ YOK….SIZE YAPTIGINIZ BAŞARILARDA TEMENNIM DEVAMININ GELMESI DILEGIYLE KENDINIZI FAZLA UZMEYIN YORMAYIN..EKIP OLARAK KOLAY GELSIN…..

merhabalar evim şahane ekibi ben istanbuldan yazıyorum.yeni bir ev aldık fakat diğer eşyalarımız evi doldurmaya yetmedi,maddi sıkıntılar sebebiyle salonumuzu döşeyemedik selim bey sizden ve ekibinizden yardımlarınızı bekliyoruz.(ayrıca 5buçuk aylık hamileyim sürprizin yeni doğacak beğime yetişmesini çok isterim mesajımı dikkate alırsanız beni çok mutlu edersiniz ) sizi beğenerek izliyoruz iyi ki varsınız:)

ya selim abi bizede gelin lütfen hergün saba saba sizi bekliyoruz gelmiyorsunuz

sultangaziyede gelirmısınız lutfennnnnnnn

merhaba selim bey ben bursadan yazıyorum lütfen diğer şehirlerede gelin evimin bahçesini yaptırmrk istiyorum şimdiden teşekkür derim….

MERHABA SELİM BEY AİLEMİN MADDİ DURUMU OLMADINDAN EVLERİNİN SİZİN ELİNİZDEN DEKOR YAPILMASINI ARZ EDERİMFİLİ

ben eskişehir e bekliyorum sizi ve bi supriz anneme yapmak istiyorum banyo tuvalet ara bir arada belki gelirsiniz :-)

Tekirdağ ili Çorlu ilçesinden merhaba …büyük bir zorluklarla ev aldık ama içine hiç bir şey yaptıramadık mutfağımı salona açtırmak istiyorum ne olur yardımcı olun bu ilçede bir ilk olur ben ve kızım çok seviniriz

sizi trabzondan acilll bekliyorum diliyorumki alt yapınızı çok güçlü hale getirip bizlere kadar elinizi uzatırsınız.sevgiler.

sizi trabzondan acilll bekliyorum. diliyorumki alt yapınızı çok güçlü hale getirip bizlere kadar elinizi uzatırsınız.sevgiler.

mrb selim bey mutfağım çok kötü durumda ve çok eski rica etsem bana döner misiniz sizi bekliyorum şimdiden ellerinize sağlık.

evim şahene ve ekibine başarılar diler selim beyi bir kezde ERZURUMA davat ederiz kalbimizdesin kanal (D)

ADANA’DA İKAMET EDİYORUM. ÖĞRETMENİM.ADANA’ YA YOLUNUZ DÜŞERSE BEKLERİM.

allah sizden razı olsun

selim bey evimin fotograflarımı çekemedim lütfen bizim evimizede gelin bizimde evimiz şahane olsun ki bizimde gönlümüz olsun
tekirdağ

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 25 takipçiye katılın

